Hovedside‎ > ‎

Medlemskontingent

Faktura for medlemskontingenten for 2016 blir nå sendt ut via Min Idrett.  Kontingenten er 300 kroner for enkeltmedlemskap og 600 kroner for familiemedlemskap.  Alle som deltar i Kolls aktiviteter må betale medlemskontingenten. Denne kommer i tillegg til treningsavgift.  Antall betalende medlemmer bestemmer hvor mye Koll får i tilskudd fra Oslo kommune.

Min idrett er idrettsforbundets portal for påmelding til konkurranser, betaling av lisens, avgifter og kontingent.

Pålogging i Min idrett
Du må logge inn på Min Idrett for å kunne betale fakturaen. Har du problemer med å huske brukernavn trykk på glemt passord. Se ellers brukerveiledningen. Det har tidligere vært et problem at medlemmer har flere profiler i Min Idrett.  NIF krever derfor nå at du må verifiserer deg med fødselsnummer når du logger deg inn. Merk at fødselsnummeret ikke blir lagret i idrettens systemer, men brukt til å bekrefte identitet. Idrettsforbundet skriver:

"Fødselsnummeret lagres ikke i idrettens systemer, men brukes av Buypass for å kontrollere medlemmenes unike identitet. Buypass er registrert hos Post og Teletilsynet som utsteder av kvalifisert elektronisk ID i henhold til Lov om e-signatur, og deklarert i henhold til Selvdeklarasjonsforskriften og Kravspesifikasjon for PKI i offentlig sektor.

Les mer om idrettens bruk av personopplysninger her. Du kan også ringe NIF på 03615 for mer informasjon.

Betal med kort eller i nettbank
Når du har logget deg inn finner du fakturaen i "handlekurven" øverst til høyre. Du kan betale med kredittkort, eller laste ned faktura med KID for betaling i nettbanken. Trykk på pdf-ikonet hvis du vil se fakturaen og betale i nettbanken. Se hvordan betalingsløsningen virker her.

Vi sender familiekontingent til medlemmer der vi har registret familierelasjon i medlemsregisteret. Når en person i familien betaler familiekontingenten vil alle medlemmer registrert i familierelasjonen få sin klubbkontingent registrert som betalt. 

Hjelp oss med å oppdatere informasjonen i MinIdrett. 
Vi jobber med å forbedre datakvaliteten i medlemsregisteret, men det kan fortsatt hende at ikke all informasjon er registrert riktig. Det kan hende at noen medlemmer har flere profiler i Minidrett. Videre er det mulig at vi ikke har registrert familierelasjoner. Dersom noe av dette er tilfellet, vennligst gi oss beskjed per epost medlem@koll.no

Vi ber om forståelse for at  føre til noen problemer, og beklager eventuelle ulemper dette måtte medføre. For å redusere sannsynligheten for at dette skal skje i framtiden ber vi alle om hjelp til å oppdatere informasjonen registrert i Min Idrett. Vi ber dere å titte særlig nøye på personopplysninger, gruppetilhørighet og familierelasjoner. 

Dersom dere har problemer med å logge dere inn på MinIdrett kontakt brukerstøtte for Minidrett på support@idrettsforbundet.no. Ved andre spørsmål send en epost til medlem@koll.no.
Comments